V našem računovodstvu niste le številka. Svoje storitve prilagodimo značilnostim vašega podjetja, dejavnosti v kateri poslujete in načinu ter obsegu vašega poslovanja. Vsakemu poslovnemu partnerju se posvetimo individualno, preučimo posebnosti vašega poslovanja in vam glede na začetno analizo tudi ustrezno svetujemo.
O nas
Živimo v hitro spreminjajočem se svetu, kjer se lahko stvari spremenijo v vsakem trenutku. Zato verjamemo, da bi morali biti vaši računovodje zanesljivi in s stabilno ter močno prisotnostjo – takšno, ki zagotavlja zanesljivost, ko je vse drugo nezanesljivo.
Smo izkušena ekipa strokovnjakov, ki rezultatom vašega poslovanja doda novo dimenzijo. Obvladamo strokovna in poslovna znanja, kar skupaj z izkušnjami iz različnih področij združujemo v ponudbo celovitih rešitev. Smo PRIMA ekipa z večletnimi izkušnjami s področja računovodstva, ki stremi k rednemu izobraževanju, najvišji kakovosti opravljenih storitev in najnaprednejšim tehnološkim trendom v računovodski dejavnosti.
Smo mladi po srcu, a izkušenih in umirjenih misli.
Zavedamo se, da je prava informacija ob pravem času ključnega pomena za vaše dobre poslovne odločitve in podporo vodenju vašega podjetja. Vodenje podjetja s pravimi informacijami podjetju prinese višjo dodano vrednost in nadpovprečen uspeh. Dobri medsebojni odnosi in razvoj vseh pogodbenih strank pa so ključni za doseganje tako vaših, kot tudi naših začrtanih ciljev.
Dobrodošli v novem, sodobnem načinu vodenja računovodstva. Naš sodoben pristop združuje povezanost prefinjenih spletnih aplikacij, tudi popolnoma brezpapirne procese in dobro usposobljeno, proaktivno ekipo strokovnjakov, ki pomagajo razbremeniti breme vodenja vašega podjetja.
Ste v dobrih rokah.
Več kot 100 inovativnih podjetnikov, kot ste vi, nam zaupa vodenje računovodsrva njhovega podjetja. V resnici ne potrebujete računovodje za polni delovni čas, vendar si še vedno zaslužite podporo strokovnjakov računovodstva in analitike za najboljše rezultate vašega podjetja.
Potrebujete hitri nasvet?
Kontaktiramo vas v 24 urah.
Ekipa
ki poskrbi, da je decimalna vejica vaših poslovnih rezultatov postavljena na najbolj optimalno mesto.

Matjaž
vodja računovodstva

Maja
računovodja

Nina
knjigovodja

Katarina
knjigovodja
Zakaj izbrati nas
SVETUJEMO IN PREDLAGAMO
Svoje znanje in izkušnje z veseljem nesebično delimo tudi z vami. Zavedamo se, da je vsak strokovnjak na svojem področju. Znamo vam prisluhniti, svetovati in predlagati učinkovite rešitve za težave, s katerimi se srečujete pri vašem poslovanju. Predstavimo vam številke rezultatov vašega poslovanja in svetujemo kaj bi bilo potrebno storiti, da bo v prihodnje končna slika še lepša. Včasih majhne spremembe v načinu poslovanja, prinesejo velike rezultate!
VEDNO DOSTOPNI
Vprašanja, zadrege in dileme je najboljše reševati sproti. Naša telefonska linija in elektronska pošta sta zato vseskozi odprti za vaš klic ali e-mail. S pomočjo tehnološko najnaprednejšega informacijskega sistema vam nudimo dostop do vaših računovodskih informacij 24 ur na dan, vse dni v tednu. Informacije vam kljub strokovni tematiki posredujemo na jasen in razumljiv način.
100% DISKRETNI
Naše poslovanje temelji na podlagi visokih etičnih in moralnih standardov. Zagotavljamo vam 100 % diskretnost in zaupnost medsebojnega sodelovanja ter podatkov in informacij s katerimi se srečujemo v sklopu našega medsebojnega sodelovanja.
HITRO ODZIVNI
Naš redni delovni čas je sicer med delovniki med 8:00 – 16:00, smo pa v izjemnih primerih dosegljivi tudi izven delovnega časa (popoldnevi, vikendi). Zavedamo se, da delovni dan uspešnih podjetnikov pogosto ne traja 8 ur, delovni teden pa se marsikdaj ne zaključi s petkom. Hitra odzivnost je ena od naših konkurenčnih prednosti.
NUDIMO GARANCIJO NA NAŠE STORITVE
Zavedamo se visoke kakovosti naših storitev. Kljub vsemu pa se zavedamo tudi, da si včasih podjetniki med sabo nismo kompatibilni. V primeru, da v začetnih treh mesecih sodelovanja začutite, da naše storitve niso to, kar ste pričakovali, vam povrnemo vse stroške, ki ste jih imeli z našimi storitvami.
Drugi o nas
Kar resnično cenim pri PRIMA računovodstvu je odzivnost, ažurnost in kvaliteta.
Všeč mi je, ker se v PRIMA računovodstvu ne bojijo novih izzivov, ki jih prinaša sodobni poslovni svet. S tem ciljam predvsem na nove trende poslovanja, kot npr. Kickstarter, Amazon… kateri so iz računovodskega vidika kar zahtevna zadeva. A kot rečeno, nam je zaenkrat še vsako težavo uspelo rešiti. Prodaja preko Kickstarterja je v Sloveniji bilia dokaj neznanka in zato, je bilo le malo je računovodstev, ki so bili pripravljen sprejeti ta izziv. Kljub nepoznavanju tega področja, je bilo PRIMA računovodstvo pripravljeno porabiti kar nekaj svojega časa s tem, da so se seznanili z novo obliko poslovanja in nato kampanjo pravilno izpeljali.
Glede na kompleksnost našega poslovanja s tujino se velikokrat zgodi, da rabim računovodski nasvet tudi v poznih večernih urah, izven delovnega časa. Zelo cenim, da je Matjaž skoraj vedno na voljo, da lahko čim prej razrešiva dane situacije.
PRIMA računovodstvo bi priporočil zaradi prijaznosti, razumevanja, kvalitete storitev, ažurnosti, prilagodljivosti in dobrih odnosov.
Za PRIMA računovodske storitve sem se odločil po priporočilu prijatelja, ki je tako kot jaz, samostojni podjetnik.
Kar mi je še posebej všeč pri delu z njimi je osebni pristop, ažurnost, dostopnost in natančnost. O novostih, ki jih moram poznati me obveščajo sami, tako da mi za to ni treba več skrbeti.
Super sodelujemo in res vse štima.
S PRIMA računovodskimi storitvami imam same pozitivne izkušnje.
Hitrost, kakovost opravljenih storitev, komunikacija, hitro reševanje problemov in pravi nasveti so samo nekatere od stvari, ki bi jih izpostavil pri našem sodelovanju.
Zaradi visoke kvalitete opravljenih storitev jih z veseljem priporočam tudi svojim poslovnim partnerjem, prijateljem in znancem.
Prima računovodstvo je res prima!
Moje izkušnje s računovodstvom Prima so zelo pozitivne. Začeti poslovno pot ni enostavno, če pa imaš ob sebi ljudi, ki ti z veseljem priskočijo na pomoč, je vse lažje. Za Matjaža in njegovo ekipo moram poudariti, da so izredno prijazni in jim strokovnosti ne manjka. Kadarkoli sem imela vprašanje oziroma sem potrebovala pomoč, so me sprejeli z odprtimi rokami.
Z veseljem priporočim računovodstvo Prima tudi drugim, saj res za vsako težavo najdejo rešitev!
Začetke svojega samostojnega podjetništva bom vedno povezovala s svojim računovodskim servisom. O vseh novih zadevah, pravnih, zakonskih, bančnih, s katerimi sem se srečala, sem pri njih dobila odgovor. Strah je seveda na začetku samostojne poti prisoten pri vseh in vesel si lahko, če naletiš na človeka, ki ti pomaga.
Direktorja Prima računovodskega servisa poznam že dolga leta in lahko rečem, da je pošten, preudaren, natančen, sprejema trezne odločitve in je »mož beseda«.
Sama pa sem vesela, da lahko vsem, ki si izbirajo svoj računovodski servis, priporočim Prima računovodski servis in iz prve roke zagotovim, da so super.
Ažurnost, svetovanje in obveščanje o novostih in obveznostih so lastnosti, ki so mi zelo pomembne pri računovodskem servisu.
Lahko rečem, da ima mlad in profesionalen kolektiv v računovodskem servisu PRIMA vse te vrline.
Za piko na i pa lahko omenim še odlično kavico, ki jo vedno postrežejo z nasmehom.
S Prima računovodstvom sodelujem že dolgo časa z vsemi svojimi podjetji.
So natančni, zelo odzivni, predvsem pa veliko delajo na dobri informiranosti strank in preventivi pri preprečevanju napak v poslovanju. Kadarkoli imamo vprašanja ali probleme pri izpeljavi so vedno na voljo za pomoč.
Naša podjetja poslujejo globalno, zato so izzivi veliki, vendar jih v Prima računovodstvu rešujejo vestno, sproti in brez večjih vplivov na naše poslovanje.
Sodelovanje s Prima računovodstvom vam zelo priporočam.
Glavne prednosti pri sodelovanju s Prima računovodstvom vidim predvsem v tem, da je delo vedno zanesljivo in pravočasno opravljeno.
Obveščen sem o vseh obveznostih, ki jih kot odgovorna oseba moram pravočasno narediti.
Nudijo oddaljeno pomoč tudi pri uradnih registracijah preko spleta, pojasnijo postopke in pravila ter tolmačijo aktualno zakonodajo in spremembe zakonodaje.
Kot prednost vidim tudi to, da dokumentacijo prevzamejo kar na sedežu firme. So dostopni, zanesljivi, natančni, fleksibilni, odgovorni in zaradi teh lastnosti jih priporočam tudi svojim poslovnim partnerjem, prijateljem in znancem.
Sodelovanje s Prima računovodskim servisom mi je v veselje, saj me razbremenjujejo pri mojem delu in tako lahko svoj čas v celoti posvečam svoji stroki.
Prima ekipa se je pri našem sodelovanju izkazala kot strokovna, zanesljiva, natančna, odzivna, korektna, profesionalna in lojalna. So prizadevni, ambiciozni in stremijo k nenehnim izboljšavam, tako da sodelovanje z njimi z veseljem priporočam tudi svojim poslovnim partnerjem.
Pri izbiri računovodskega servisa sem iskal predvsem hitro odzivnost ter dobro razmerje med kvaliteto in ceno in vse te lastnosti sem pri Prima računovodstvu tudi dobil.
Najpomembnejše mi je, da se sam ne rabim ukvarjati z računovodskimi težavami in vem, da imam za vse poskrbljeno, obveščen pa sem tudi o vseh pomembnih dogodkih in spremembah v zakonodaji. So natančni in komunikativni, stvari, ki jih rabim pa hitro dobim.
Tako kot do zdaj, bom Prima računovodstvu z veseljem delal dobro reklamo še naprej.
Ko začneš svojo samostojno pot, se srečaš z nešteto ovirami in vprašanji, PRIMA računovodstvo pa mi je priskočilo na pomoč pri odgovorih in pri ureditvi vseh listin ob začetku poslovanja.
Všeč mi je njihova natančnost, skrbnost in odzivnost, vesel pa sem tudi pomoči na daljavo preko spleta, v kolikor se znajdem pred kakšno težavo. Njihovo znanje in izkušnje uporabljam tudi pri svojem delu, ko potrebujem strokovno mnenje in pomoč pri oblikovanju dela vlog in zahtevkov, kjer je potrebno računovodsko znanje.
Tako, kot sem sam začel sodelovanje s PRIMA računovodstvom preko priporočila, jih priporočam tudi naprej, saj sem z njihovim delom res zadovoljen.
Naši koraki sodelovanja
Odprt spoznavni pogovor
Na spoznavnem srečanju na vaši ali naši lokaciji ob kavi ali s klicem se bomo pobliže spoznali in se seznanili z vašim podjetjem in vizijo vašega poslovanja. Tako bomo najhitreje ugotovili, ali smo primerni drug za drugega; ali je vaše podjetje primerno za vodenje računovodstva z naše strani in ali je naše računovodstvo tisto, ki vam lahko ponudi najboljše računovodske storitve, ki jih vaše podjetje potrebuje.
Sproščen pogovor brez dodatnih obveznosti za obe strani prinese najboljše rezultate in pokaže, ali je energija za sodelovanje na obeh straneh prava.
Enostavno uvajanje (onboarding)
Ko se odločimo za začetek sodelovanja, vas bomo seznanili z našim načinom dela, časovnico sodelovanja in orodji, ki jih uporabljamo. Pogledali bomo trenutno situacijo vašega podjetja in se dogovorili, kaj želimo v prihodnosti spremeniti, nadgraditi ali optimizirati za najlažje in najboljše sodelovanje.
Super proces dela (najboljša tehnologija podprta z najboljšimi računovodji)
Optimizirano sodelovanje s prepletom najboljše tehnologije in vrhunskih strokovnjakov:
Naš proces dela je zastavljen tako, da v največji možni meri razbremeni vas in vašo ekipo in se kolikor je le mogoče neopazno vpletev procese vašega poslovanja. Za naše delo uporabljamo vrhunsko tehnologijo in sodobne računovodske pristope, podprte s strokovnostjo naših zaposlenih.
Dolgoročno sodelovanje in stalna rast
Naše sodelovanje se ne konča, ko prevzamemo skrb za računovodenje vašega podjetja. Redno bomo namreč skrbeli za optimizacijo procesov in jasno komunikacijo. Le tako bomo dosegli obojestransko zadovoljstvo na obeh straneh, ki nam predstavlja cilj prav vsakega sodelovanja.